Subject: kirja nr 24/7-1.2/47 edastamine (Narva-Jõesuu linna Narva-Jõesuu linnas,,asuva Nurme tn 68 kinnistu üldplaneeringut,,muutva detailplaneeringu eelnõu korduv kooskõlastamine)
From: "Olga Rudomina" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: Narva-Jõesuu Linnavalitsus <[email-masked]>,Kristi Jõemets <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Aug 2024 14:08:53 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Narva-Jõesuu linna Narva-Jõesuu linnas

asuva Nurme tn 68 kinnistu üldplaneeringut

muutva detailplaneeringu eelnõu korduv kooskõlastamine

10.04.2024 kirjaga nr 7.2-3.3/1477-2 Päästeamet keeldus detailplaneeringule 
kooskõlastuse andmisest.

Planeerimisseaduse (edaspidi PlanS) § 85 lg 1 kohaselt esitatakse 
üldplaneering (antud juhul detailplaneering) korduvaks kooskõlastamiseks 
käesoleva seaduse § 76 lõikes 1 nimetatud asutustele. Vastavalt 
planeerimisseadusele ja määrusele „Planeeringute koostamisel koostöö 
tegemise kord ja planeeringute kooskõlastamise alused“ esitame teile 
kooskõlastamiseks detailplaneering. Planeerimisseaduse § 85 lg 2 kohaselt, 
kui kooskõlastaja ei ole 30 päeva jooksul detailplaneeringu eelnõu saamisest 
arvates kooskõlastamisest keeldunud ega ole taotlenud tähtaja pikendamist, 
loetakse detailplaneering kooskõlastaja poolt vaikimisi kooskõlastatuks. 
Planeerimisseaduse § 85 lg 3 kohaselt, kui kooskõlastamisel ei viidata 
vastuolule õigusaktiga või maakonnaplaneeringuga, loetakse detailplaneering 
kooskõlastatuks.

Detailplaneeringu eelnõu dokumentidega on võimalik tutvuda lingil 
<https://files.teliahybridcloud.com/s/2mLgxb44gSiGiBz> 
https://files.teliahybridcloud.com/s/2mLgxb44gSiGiBz.

-- 

Lugupidamisega

Olga Rudomina

Planeeringuspetsialist

Narva-Jõesuu Linnavalitsus

mob +372 5302 0276

e-mail [email-masked] <mailto:[email-masked]>